Dagje omgeving Camping Stora Lee - Tolsby - Noorwe - Reisverslag uit Halden, Noorwegen van Astrud Knoester - WaarBenJij.nu Dagje omgeving Camping Stora Lee - Tolsby - Noorwe - Reisverslag uit Halden, Noorwegen van Astrud Knoester - WaarBenJij.nu

Dagje omgeving Camping Stora Lee - Tolsby - Noorwe

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Astrud

12 Juli 2014 | Noorwegen, Halden

Vandaag genoten van het mooie weer op de camping. Lekker relaxed. Eerst wat boodschappen gedaan en daarna lekker op het meer Stora Le kano gevaren met de kano die bij het kampeerhutje hoorde. De camping ligt aan een inham van een behoorlijk groot meer. We kregen zelfs een kaart mee, zodat we ons enigszins konden oriënteren op het water.... De meiden hebben maar een klein stukje meegevaren, want er was een platform waar vanaf gesprongen kon worden. Buiten het springen van het platform, werd er ook vanaf de rotsen in het water gesprongen. Ikzelf heb er ook gestaan, maar vond het toch iets te om er vanaf te springen. Word je zomaar uitgemaakt voor watje door je kids..... Morgen rijden we verder naar de volgende camping in Koppang, zo'n 325 km verderop.

• 13 Juli 2014 - 10:47

Frank:

Mooi hoor. Het spectaculaire deel van Noorwegen moet nog komen, maar deze hoek van het land is al mooi. In de buurt van Askim woont Joost, die studievriend van me uit Den Bosch met zijn gezin. Weet niet of jullie daar langs rijden of dat jullie langs de Oslofjord naar boven rijden. Veel plezier.