Reisdag naar Randsverk - Reisverslag uit Randsverk, Noorwegen van Astrud Knoester - WaarBenJij.nu Reisdag naar Randsverk - Reisverslag uit Randsverk, Noorwegen van Astrud Knoester - WaarBenJij.nu

Reisdag naar Randsverk

Door: Astrud

Blijf op de hoogte en volg Astrud

17 Juli 2014 | Noorwegen, Randsverk

Een dag later dan "gereisd" maar desalniettemin toch ff een kort verslagje van de reis. Aangezien we t toch leuker vinden om over 's landswegen te rijden hebben we dat gisteren ook weer gedaan. En wel over een bekende tolweg (lees: grindpad) genaamd Peer Gynt vegen....(een bekende Noor, t verhaal over hem moeten we zelf ook nog opzoeken...hihihihi)
De weg voerde door verschillende landschappen, van dennenbossen tot hoogvlaktes praktisch geen bebossing.....en alles daartussen.
Helaas de elanden lieten zich nu ook weer niet zien, wel weer schapen, ooien en lammetjes.
De 170 km hebben we in 5 uur afgelegd.....!
Aangekomen op de camping Randsverk werden we verrast door een leuk hutje en een fantastisch sanitair gebouw, gebouwd in 2014.....maw SUPER. Zie foto's....(worden er opgezet zodra t wifi t toelaat!!)
En heel belangrijk: GEEN MUGGEN......
Later op de avond ook nog even een stukje gewandeld naar de dichtstbijzijnde bergtop om nog wat vergezichten te maken in de avondzon....