Outdoor activiteit 1 - Reisverslag uit Randsverk, Noorwegen van Astrud Knoester - WaarBenJij.nu Outdoor activiteit 1 - Reisverslag uit Randsverk, Noorwegen van Astrud Knoester - WaarBenJij.nu

Outdoor activiteit 1

Door: Astrud

Blijf op de hoogte en volg Astrud

17 Juli 2014 | Noorwegen, Randsverk

Dan nu t verhaal van vandaag.....
Vandaag hebben we geraft. Geregeld door de behulpzame eigenaar van de camping.
We moesten om 10 uur in Nedre Heidal zijn (ong. 20 minuten vanaf de camping)....daar werden we door een internationaal team van enthousiaste mensen ontvangen van GoRafting.
Na een briefing en t aantrekken van t wetsuit werden we met een bus naar de Otta rivier gebracht. Aan de oever van de rivier werden de laatste veiligheidsregels verteld en vertrokken we voor een 10 km tocht over deze rivier. Er waren verschillende stroomversnellingen in deze rivier en er werden spelletjes gedaan in de boten zoals staand roeien, op de rand staan en ronddraaien totdat er iemand in t water valt, andere boten natspetteren enz.
Ergens halverwege zijn we kort gestopt om te springen vanaf de rotsen varierend in hoogten.
De bijgevoegde foto's (als wifi t toelaat!) spreken voor zich....