Husky farm in Roros (kopermijn stadje) - Reisverslag uit Koppang, Noorwegen van Astrud Knoester - WaarBenJij.nu Husky farm in Roros (kopermijn stadje) - Reisverslag uit Koppang, Noorwegen van Astrud Knoester - WaarBenJij.nu

Husky farm in Roros (kopermijn stadje)

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Astrud

14 Juli 2014 | Noorwegen, Koppang

Mama zei tegen Chloe en mij dat we in de auto moesten gaan stappen omdat we ergens naar toe gingen en Chloe en ik gingen raden wat we gingen doen en na 2 uur rijden kwamen we bij de Husky's toen we aan kwamen rijden hoorden we geen geblaf, want ze reageren dus blijkbaar niet op auto's, toen die eigenaar naar de poort liep waar we er in gingen kwamen al de honden koppen een voor een omhoog. En ze hadden daar ook hele maar dan ook echt hele schattige puppy's van 4 maanden oud. er was nog een apart stukje afgelegd waar zijn eigen honden waren en als je neg een stukje naar boven keek stonden daar nog twee puppy's van 2 maanden oud, maar die had de meneer op de een of andere manier wel kunnen verkopen. En toen we weer terug wouden gaan zijn we toch nog bij een kopermijn stadje geweest en zijn we in een kopermijnmuseum geweest. En toen we echt terug gingen hebben we nog een eland gezien en bij mij keek die letterlijk recht in de camera.